Musiiik

Dags att packa.

Imorgon sticker teamet till jönköping för
att tävla över helgen, och jag har inte packat
än, höhö.. Så typiskt mig, att göra allt i sista
sekund liksom. Egentligen kunde jag ha varit
på Orust hos Julia nu, men eftersom buss-
chauffören vägrade släppa på mig är jag fast
hemma. Med maaasssaaa tid över att
packa! Positivt? Nej ;)
Jag vet inte hur det är med er, men jag kan
iallafall inte packa (eller städa, göra läxor, sitta
vid daton överhuvudtaget) utan musik, så tänkte
tipsa lite låtar. Spotifya och njut!

Owl City - Fireflyes
John Mayer - Free Fallin
John Mayer - In your atmosphere
The Fray - How to save a life
The Offspring - You´re gonna go far kid
Phantom Planet - California


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0