Jönköping idag!

Med en massa tid över..

Idag bär det av till Jönköping med laget för
att tävla, och det kommer bli så otroligt kul!
Jag är sjuuuuuuuuukt taggad och orkar inte
sitta här hemma och vänta längre.. Men
smart som jag är gick jag upp liite för tidigt,
och nu är det 40 min kvar tills vi ska åka.
YES (y) Menmen, då blir det tid att blogga :)
Har sprungit runt som en galning hela morgonen
för att försöka packa klart, och nu är jag
nästan helt säker på att jag har med allt.
Men jag lovar, så fort vi åker kommer jag att
komma på vad jag har glömt, hahah...
Jag tar inte med mig laptopen, så vi hörs
nog imorgon kväll igen. Önska oss lycka
till nu! :D

Vi på senaste tävlingen, guld blev det då! :D

Kommentarer
Postat av: mathilda'

lyskatill tjejer ! :D

2010-01-09 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0