TAGGAAA

SM imorgoooon
Hjäälp, jag är så taggad att jag exploderar
snart! Har packat typ allt, men jag kommer
väl på några saker till i sista sekund som
vanligt huhu :)

Yesbox, imorgon blir det först några timmars
träning hemma, sen drar laget iväg med bussen
till Stockholm, för att på lördag tävla SM! Vi har
längtat efter det här hela säsongen, nu ska vi
verkligen visa vad vi går för ♥
Tar med mig datorn, men tror inte att jag
kommer ha något internet så vi får se hur det
blir med bloggen (:
Nu ska jag sova, blir upp tidigttidigt imorgon.
Tycker att folk kan ringa och peppa lite imorron
kväll, det är alltid kul ;D



hajdå, önska oss lycka till vafasen! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

älsapälsazitronnee, är underbarast, och helt bääst, älsakr dig! <3

2010-02-26 @ 14:50:32
URL: http://sofialiljeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0