it´s okey ?

don´t know.


Jag är i stort sätt fördigpackad, bara det
sista kvar liksom. Har tillslut börjat
bli van vid tanken att vi faktsikt ska
åka, och har redan börjat sakna allt folk
fånig som jag är :p menmen, det är bara
att bita ihop. Lite mysigt kan det nog bli,
och det kan bli skönt att komma bort
från allting ett tag. Och så slipper jag en
skoldag, tjoho (y)
Blir nog att lägga mig tidigt idag, eller så
stannar jag uppe hela natten. Vi åker astidigt
imorgon, så det är nästan lika bra att ligga uppe
sent och sova i bilen imon istället :) Jag tar med
mig datorn, men hur det är med internet vet jag
ju inte. Förhoppningsvis blir det bli bloggning,
kommer ju inte direkt ha något annat kul för mig. 

Spotifylänk till dagens låt : Your guardian angel - The red jumpsuit apparatus
 

krampåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0