de bara är så.

nej, allt är inte tiptop.

men det går över, det gäller bara att
ta sig igenom dom jobbiga perioderna
liksom. fokusera, be strong♥

imorgon är det skola, riktigt förjäkla skönt
faktsikt
.
haha, folk tycker väl att jag
är helt körd nu, men jag är så trött på
att gå runt och göra ingenting, vill
komma in i vanorna igen liksom! saknar
att sitta och skratta med folk på lektionerna (a)
aja, ska nog sova om en stund, om jag orkar.
drogar gråtlåtar just nu, vi gillar!



dagens låt: westlife - i wanna grow old with you
dagens person: Julia Bohlin<3

krampåfolket

Kommentarer
Postat av: julia

ååh, elsa gumman. vad skulle jag gjort utan dej? (L)

2010-03-06 @ 15:47:08
URL: http://boohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0